zondag 7 januari 2018

Google-melding - medemblik

Google
medemblik
Dagelijkse update 7 januari 2018
WEB
Weerbericht Medemblik – wolkenvelden met zonnige perioden
MEDEMBLIK – Vandaag laten wij eindelijk het grijze natte weer achterons, met de oostelijke wind wordt droge en een stuk frissere lucht naar onze regio gevoerd maar of dat een opstap is naar een echte winterse periode is nog maar de vraag. Vandaag schijnt in iedergeval de zon regelmatig en blijft de ...
Google Plus Facebook Twitter Als niet relevant markeren
Column Nadine Swagerman – 'over de kook'
Alle ingrediënten lagen klaar op het aanrecht. Ik zette het kookboek zo neer dat ik goed kon lezen wat ik precies moest doen, en waste mijn handen. Ik was er helemaal klaar voor. Op de achtergrond zong Beth Hart dat ze zich onder water verstopt, en ik voelde hoe een traan uit mijn ooghoek ontsnapte.
Google Plus Facebook Twitter Als niet relevant markeren
Bon-Filmhuis Medemblik – Toen mijn vader een struik werd
Toda is 10 jaar en woont bij haar vader. Als er een oorlog komt moet haar vader meehelpen het land te beschermen. Toda moet naar haar moeder die in het buitenland woont, want daar is geen oorlog. Dan begint een reis waar Toda vele bijzondere figuren tegenkomt. Regie: Nicole van Kilsdonk.
Google Plus Facebook Twitter Als niet relevant markeren
Meer zoekresultaten bekijken | Deze melding bewerken
U ontvangt deze e-mail omdat u zich heeft aangemeld voor Google Alerts.
RSS Deze melding als RSS-feed ontvangen
Feedback verzenden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten